[| Реєстраційна служба Радехівського РУЮ ]
Головна » 2014 » Червень » 13 » Телефонна «Гаряча лінія» Голови Держземагентства Сергія Рудика – надійний інструмент протидії корупції
11:53
Телефонна «Гаряча лінія» Голови Держземагентства Сергія Рудика – надійний інструмент протидії корупції
Відкрито особисту телефону «гарячу лінію» Голови Держземагентства Сергія Рудика, яка дозволить зробити максимально прозорими всі процеси діяльності Держземагентства, налагодити ефективний зворотній зв`язок з громадянами та оперативно протидіяти корупційним діям.

Режим роботи: щодня з 9.00 до 17.00 (крім вихідних та святкових днів), у п'ятницю з 9.00 до 16:45.

Голова Держземагентства України Сергій Рудик під час робочого візиту до Чернівецької області на нараді з керівниками територіальних органів Держземагентства та державних підприємств, що належать до сфери його управління, наголосив, що запровадження “гарячої лінії” підвищить рівень довіри громадян до влади та змінить звичний стереотип адміністрування на користь простої людини.

– “Гаряча лінія” стане одним із інструментів боротьби з корупцією та бюрократією, непрофесіоналізмом та байдужістю, з якими стикаються мешканці регіонів при зверненні до територіальних органів Держземагентства. Чи на своєму місці керівник територіального органу земельних ресурсів, ми зможемо дізнатися за результатами розгляду звернень, що надходитимуть на “гарячу лінію”, – підкреслив очільник земельного відомства.

На кожне звернення оператори заповнюватимуть реєстраційну електронну картку. Доручення щодо реагування на скарги та вимоги громадян керівник земельного відомства даватиме і контролюватиме їх виконання особисто.

– Надійна робота “гарячої лінії” – це шлях до подолання корупції та зловживань у сфері земельних відносин, джерело отримання правдивої інформації та елемент контролю за роботою багатотисячного колективу земельного відомства, – повідомив Сергій Рудик.

Принциповим нововведенням є надання письмових відповідей на телефонні звернення. Досі такий механізм, не працював, всі роз’яснення надавались виключно телефоном. Протягом 14 днів виконавці мають надати письмову відповідь заявнику та надіслати копію відповіді разом із супровідним листом до Держземагентства.

Після отримання відповіді від виконавця, аналітики ретельно аналізуватимуть її зміст. Фахівцями гарячої лінії в обов’язковому порядку здійснюватиметься зворотній зв’язок з громадянами і тільки після того, як заявник особисто підтвердить вирішення питання – звернення буде знято з контролю.

Довідково:

Контроль здійснюватиметься за допомогою «Автоматизованої системи діловодства «ДОК ПРОФ» земельного відомства, що відповідає найкращим сучасним практикам автоматизації комунікаційних процесів. В колл-центрі працюють 6 операторів та 4 аналітики, які пройшли навчання у кращих спеціалістів «Урядового контактного центру». Телефон гарячої лінії 0 800 301 071 (дзвінки для всіх громадян України безкоштовні).

- за даними веб-сайту Державного агентства земельних ресурсів України – http://dzk.gov.ua -
Переглядів: 1027 | Додав: lybustok | Рейтинг: 0.0/0